نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

ادای نذر نیایش عزیز

1391/8/6 11:27
نویسنده : نرگس لقائي
1,358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگل مامان

روزت به خیر و شادی گلم . خوبی ؟ خوشی؟میدونم خونه مامان جون خیلی بهت خوش میگذره .

و اما از 5 شنبه بگم که روز عرفه بود(ایشالا قسمتت بشه و خودتم یه همچی روزی مکه باشی و اعمال جح به جا بیاری- الهی آمین) و ما به شادی اینکه شما زود حالت خوب شد تو خونه مراسم دعای توسل داشتیم و شما هم مثل خانومای بزرگ ساکت نشستی کنار من و دعا خوندی و با دستای کوچولوت رو به قبله دعا کردی .

niniweblog.com

برای مراسم خودم آش رشته پختم و از موسسه دوجور حلوا گرفتم - صبح هم تا شما از خواب بیدار شی نون پنیر سبزی هارو آماده کرده بودم ومیوه و چای کل بساط پذیرایی از مهمونامون بود.

خدارو شکر که تونستم خیلی زود نذرمو ادا کنم و از خدا بخوام همه نینیهای خوشگل ناز همیشه سلامت باشن niniweblog.comو با سلامتیشون دل پدر مادراشون رو شاد کنن. بخصوص شماعزیز دل مامانی

niniweblog.com

یه چیزی هم باید بگم از شیرین کاریت - حلوارولتی رو خیلی خوشت امده بود وسرسفره خورده بودی شب که بقیه اش تو سینی روی اپن بود و شما بغل من ،داشتیم رد میشدیم هی دستتو درازکردی سمت اپن و گفتی :«ن ُم ن ُم » یه دونه اشو دادم دستت و کامل خوردیش خوشمزه.حالا اسم این مدل حلوا شده نُم نُم الهی قربونت بشم با این شیرین زبونیات .قلبماچ قلبماچ قلبماچ قلبماچ قلبماچ قلبماچ قلبماچ قلبماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

hodeys
6 آبان 91 11:44
ghabule bashe khanom, ishala ke niayesh junam hamishe salem bashe

baba kad banooooo
che sofreye khordani i dorost kardi


ممنون حدیث عزیز- از راهناییت هم ممنونم
حنانه
7 آبان 91 11:36
دختر گلمون خانم شده ...مامانش چرا از نیایش عزیز پذیرایی نکردی که خودش نم نم می خواسته الهی قربونش برم


خدا نکنه حنانه جونم - نمیدونی چه شیرین میگه نُم نُم-
مامان سلدا
8 آبان 91 9:57
سلام قبول باشه عزیزم
انشاالله که نیایش خانوم هم همیشه سلامت و شاد باشن التماس دعا


مرسی شیوا جون- محتاجیم به دعا
الناز(مامان بنیا
8 آبان 91 14:51
قبول باشه خبری نیست از ت کجاییییییییی


مرسی - ههههه منم همیشه میگم از شما خبری نیست.
مامان نخودی
10 آبان 91 10:41
قبول باشه نیایش خانوم
یاسمن مامان رادین
11 آبان 91 9:35
قبول باشه. ایشالا هیچ وقت مریض نشی خاله جوونم
مامان عرشیا
16 آبان 91 14:17
نیایش عزیزم سلام.
خدا بد نده به گل دخترت و انشالله همیشه سالم و تندست باشه . ممنون که به یادم بودی و به وبلاگم سر زدی. من مشهد به یادتون بودم و اگه لایق باشم دعاتون هم کردم
از روی ناز گل دخترت ببوس


ممنون الناز عزیز - خوشحال میشم بازم به ما سربزنی
زهرا مامان مه سما
24 آبان 91 10:06
قبول باشه عزیزم ایشالله هیچ وقت عزیز دلم مریض نشه


ممنون زهرا جون -ایشالا هیچ وقت هیچ بچه ای مریض نشه .
نیر
12 آذر 91 22:39
اااااااااااااا چرا نظرهای من تائید نمیشنننننن
انشالله هیچ وقت مریض نشی دیگه


چرا عزیزم من که همیشه تائید میکنم گلم
نظر تائید نشده ندارم