نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

بعداً نوشت تولد

1391/9/21 13:43
نویسنده : نرگس لقائي
1,392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوشگل خانوم مامانی ببخشیدکه بازم وبلاگتو دیر آپ میکنم - باور کن سرکار اصلاً نمیشه - تو خونه هم که شما اجازه نمیدی به لپ تاب نزدیک بشم چه برسه به نوشتن وبلاگ و اپ کردن عکسا - یه سری از عکس خوشگلای تولدت تو دوربین خاله بودکه چندروز بعد تولد رو CD داده بهم اما دریغ از یه فرصت کوچیک. بگذریم اینی که امروز میخوام برات بنویسم یادگاری خاله مژگان دوست نینی سایتی منه که برا تولد شما نوشته بود فعلاً این متن قشنگ رو داشته باش تا عکسارم تو ادامه اش برات بیارم . """ قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست........ . آهنگ خوش عمرم یادگار دلنشین اولین خندیدن توست. ........ کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنم که گنجینه زیبایی های عالمی...... ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت! چگونه خداوند را برای چنین بخشش زیبایی شکر گویم....... امروز با شکوه ترین روز هستی است...... روزی که آفریدگار جهان ترا هدیه داد و من می ترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته ات نباشد....... میلاد تو شیرین ترین بهانه ای است که با آن می توان به رنج های زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتاب زده عاشقانه تر زیست....... میلاد تو معراج دست های ماست وقتی عاشقانه تولدت را شکر می گوییم...... به زمین خوش آمدی ای فرشته مهر و زیبایی!

پسندها (1)

نظرات (6)

الناز(مامان بنیا )
30 آذر 91 11:10
مبارک باشه تولد دختر نازممم


ممنون
زهرا مامان مه سما
4 دی 91 8:12
مامان نیایش عکسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


خاله زهرا چشششششششششششششششششششششششششم
الناز(مامان بنیا )
9 دی 91 14:58
من می خوام این بجو رو ببینم جیکار کنم ؟


من شرمنده ام -ایشالا به زودی
الناز مامان بنیا
1 اسفند 91 14:04
سلام دلم برات تنگ شده خوبی


ممنون که به یادم هستین بهم سر میزنین.
نیر
15 اسفند 91 0:11
من عکس میخواااااااااااااااااااااااااام



چشم گلم به زودی ایشالا
نیر
24 اسفند 91 0:59
لطفا د راین محل کمی عکس نصب شود


سعی ما هم همینه !!! که به زودی عکس نصب بشه.