نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

موضوع : اولین غلت کامل و شناختن اسم

1391/1/22 12:08
نویسنده : نرگس لقائي
536 بازدید
اشتراک گذاری

نیایش niniweblog.comمامان سلامقلب

امروز 27 بهمن پنج شنبه است

حدود 10 صبح  که مثل همیشه خواب نیمروزی داریخواب رو تخت خواب خودمون شمارو خوابونده بودم اومدم بهت سر بزنم دیدم سرجات نیستی شوکه شدم !!!! دیدم غلت زدی دمر خوابیدی پتو هم روت  رو پوشونده جاتو مرتب کردم و خوابوندم – باورم نشد تونستی غلت کامل بزنی چون قبلاً ها هم کم و بیش غلت میزدی گاهی موفق میشدی گاهی هم نیم غلت  میزدی و برمیگشتی

نهار هم خونه مامان بزرگ بابایی یهویی یه غلت کامل زدی و دستت موند زیر شکمت و حسابی زدی زیر گریهگریه – الهی قربونت برم مادرniniweblog.com-

همون روز برا شام رفتیم خونه مامان بزرگ مامانی شما بغل بابا بودی که بابا بزرگ صدات کرد " نیایش خانوم"خیلی جدی برگشتیاز خود راضی و نگاش کردی

من حدس زدم که اسمتو شناختی برا همین وسط حرفامون هر کی از یه طرف اسمتو صدا میکرد و زود برمیگشتی و چقد خوشحال شده بودم هوراو هی بوست میکردم و فداتتتتتتتتتتتتت میشدم عزیزم که اینقد باهوشیتشویقتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)