نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

خبر خوب

1391/8/2 10:42
نویسنده : نرگس لقائي
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

خدارو هزار هزار مرتبه شکر - حالت خوب شدلبخند

سلام عسلکم خوبی ؟

چقد اشک ریختم واسه این روزاتگریه - الهی برن وبرگردن این ناخوشی ها.چشمک

الهی فدات بشم این یه هفته خیلی اذیت شدی مادرقلب .الهی قربونت بشم که از شدت بیحالی نا نداشتی مقاومت کنی و داروهاتو مرتب میخوردیقلب .مامانی جونم مرسی که سرم خوراکی (ORS) رو با میل میخوردی و نذاشتی بدنت کم آبی داشته باشه و همین موضوع کمک بزرگی برا خوب شدنت بود. قلب

خوشگل خانوم من ، خدا هم خیلی دوست داره هم تورو هم منو ، نذرمو قبول کردو شما زود خوب شدی و مثل بقیه بچه ها که این بیماری رو گرفتن و چند روز بیمارستان بستری شدن کارت به بیمارستان نکشید .هورا

البته جا داره از مامان جون حسابی تشکر کنیم که این روزا خیلی مواظبت بود و مراقبت ایشون کمک زیادی به بهبودی حال شما کرد .ماچ

این پست فقط برای تشکر از خدای مهربونه و همچنین مادر جون که همیشه زحمت شمارو میکشه .

خدای بزرگ و مهربون ازت سپاسگذاریم برای تمام خوبی هایی که ازشون خبر نداریملبخند

مامان جون خیلی ازت ممنونیم و خیلی دوست داریمقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

نیایش عزیزم خیلی بیشتر از چیزی که بدونی دوست دارم و امیدوارم همه روزات و لحظه هات با خوشی و سلامتی طی بشن .چشمکماچماچماچ

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبعاششششششششششششششقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم ماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

الناز(مامان بنیا
2 آبان 91 15:19
الهههههههی بمیرررررررررررررررررررررررم


خدا نکنه الناز جونم
حنانه
3 آبان 91 8:13
ای تک جون منم خوشحال شدم حال دخترمون خوب شده
انشالله همیشه شاد باشین
مامان بزرگ نیایش دست دردنکنه مواظب دختر کوچولو هستی خدا حافظ ونگهدارت باشه >


خیلی خیلی ممنون حنانه جون
SABA
8 آبان 91 15:43
عزیز دلم الهی که همیشه سلامت باشییییییییییییییی


سپاس بسیار
باران اردیبهشت
10 آبان 91 19:10
خدا رو شکر که خوب شدی . الهی همیشه سلامت باشی


خیلی ممنون خاله باران
یلدا(مامان کیان)
14 آبان 91 9:15
خیلی خوشحال شدم که خوب شدی عزیزم نگرانت شدم میدونم مامانت چی کشیده خیلی سخته مادر بچشو مریض ببینه ایشالا همیشه سلامت باشی
نیر
24 آبان 91 18:37
امروز امدم به وبتون سر بزنم دیدم نظری که برا این مطلب دادم تایید نشده خیلی ناراحت شدم چون دوست داشتم مامانی بدونه تنها نیست منم نگران دخترم هستم خوب اینترنته دیگه

بمیرم برات دیگه مریضیتو نبینم دوستت دارم نیایشم
چقدر مامان مهربونی داری ببین زود بران ادای نذر کرد


خیلی خیلی ممنونم نیر جان مرسی از لطفت خانومی
- از اینکه به وبلاگم سر میزنی هم خیلی متشکرم - همیشه همه نظرا رو تائید میکنم واغلب پاسخ هم میدم . واقعاً شرمندم نمیدونم چطور شده که تائید نشده .