نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

حرفاي دل يه تازه مادر

1390/4/4 16:14
نویسنده : نرگس لقائي
568 بازدید
اشتراک گذاری

نيني گلم سلام

niniweblog.com

اين دومين بار تو يه روزه كه برات مينويسم .راستش من دوست داشتم اسم تو و وبلاگت رو بگذارم وانيا :يعني هديه باشكوه خدا      niniweblog.com       .اما باباجوني خيلي از اين اسم خوشش نيومد بيشتر نيايش روپسنديد.منم بخاطر زحمتهايي كه برا من و تو ميكشه حرفش رو قبول كردم.

حالا ميگم چرا وانيا؟niniweblog.com

 

چون خدا شمارو به ما داد و 6 هفته هم خودش مواظبت بود تا اينكه منم متوجه شدم يه فرشته niniweblog.comكوچيك دارم .برا همين هميشه فكر ميكنم شما يه هديه ارزنده هستي براي من .وبراي همين هيچ وقت براي نيايش توو خداي تو كم نميذارم . و ازش ميخوام كه تورو برام حفظ كنه و مادر لايقي برات باشم.

ميدونستي گلم زندايي زينب ميگه از به سيب سوره حضرت يوسف رو بخوني و بخوري نيني خوشگل ميشهniniweblog.comختم 40 تاگرفتم و تا حالا 21 تا شو خوندم .خاله زهرا هم ميگه اگه سوره محمد(ص) رو بخوني بچه آروم ميشه .براي اينكه هيچوقت استرس  و اظطراب نداشته باشي و آروم باشي ختم 40 تا گرفتم و تاموقع زايمان تموم ميكنم .niniweblog.comاگه خدا كمك كنه و بتونم تا بدنيااومدنت براي سلامتي امام عصرمون يك جلد قرآن ختم ميكنم .niniweblog.com

نيني گلم امروز اينقدر تكونniniweblog.comخوردي كه فكر ميكنم اصلاً استراحت تداشتي ميرم كمي قدم بزنم تا شما هم يه استراحتيniniweblog.com بكني.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان شاهده
4 تیر 90 16:16
سلام عزیزم هم وانیا قشنگه هم نیایش... انشالله که به سلامتی...حتما مامان مومنی هستی واسه نی نی توو دل من هم دعا کن عزیزم...


مامی مائده
5 مرداد 90 13:54
به نظر من نیایش قشنگتره، ایشالا که به سلامتی به دنیا میاد
زهرا مامان مه سما
8 مرداد 90 8:39
مبارک باشه ای تک جون وبلاگ نیایش خانم
راز
8 مرداد 90 8:50
عزيزم اميدوارم هفته اي باقي مانده هم زودتر و به راحتي بگذرند و دخمل نازت به سلامتي بياد تو بغلت. منم هفته 22 هستم و پسلم قراره آذر ماه بدنيا بياد.
مروارید مامان آوا
9 مرداد 90 12:30
اسمش خوشگگگلش مبارکش باشه به نظرم نیایش خیلی اسم قشنگیه من لینکت کردم تو هم بکن
یاسمن مامان رادین
10 مرداد 90 9:32
سلام گلم. هر دو اسم خیلی قشنگه. ایشالا همیشه برای مامان و بابای مهربونش سلامت باشه و خوشنام
مروارید مامان آوا
12 مرداد 90 12:55
نیایش خییییییییییلی اسم قشنگیه مبارکش باشه ان شا ا...