نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

نیایش جون و روز مادر

1391/2/31 10:19
نویسنده : نرگس لقائي
803 بازدید
اشتراک گذاری

امسال خیلی کیف داشت همه روز مادر رو بهم تبریک میگفتن آخه به یمن وجود نیایش عزیز من هم مادر شده ام و این بزرگترین نعمتیه که خدا به من داده

پارسال که باردار بودم باباجون میگفت باید که کادو بهت بدم که در خور یه خانوم و همسر نمونه باشه

اما امسال همه اش میگفت دیگه مادر شدی و بچه ات باید بهت کادو بده برو از نیایش کادو بگیر

من هم که معتقدم نیایش جون خودش یه  هدیه اس برای من و اون نگاه های نازش بزرگترین هدیه ای که میتونه به من بده

نیایش عزیز همیشه برام بمون و بذار عاشقانه فدای نگاههای دلفریبت بشم و به داشتنت بنازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان پندار
1 خرداد 91 14:31
بله عزیز نیایش هدیه ای از سوی خدای بزرگه
مبارکت باشه هم هدیه ات هم روزت


ممنون مریم جان
امیدوارم لیاقت حفاظت و صیانت از این هدیه زیبای الهی رو داشته باشم
الناز(مامان بنیا)
5 خرداد 91 20:22
روزت مبارکککک دوستم
www.benya.niniweblog.com



خیلی ممنون الناز جون