نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

جشن دندونی

1391/4/17 8:33
نویسنده : نرگس لقائي
965 بازدید
اشتراک گذاری

نیایش عسلی سلام niniweblog.com

صبحت بخیر دسته گل مامان عزیزکم خواستم برات بگم دیروز موفق شدم جشن دندونی شما رو برگزار کنم.هورا

خدارو شکر خودت هم بااینکه دندون دوم هم در شُرُفِ جوونه  زدن هستش و شما بازم یه وقتایی بیتابی ولی خیلی خوب همکاری کردی یعنی قبل از اومدن مهمونا لالا کردی خوابو وقتی مهمونامون تشریف آوردن شما هم بیدار شدی و خیلی  سرحال و خوب بودی نازنین منniniweblog.com.  از آش دندونی خودت هم که نوش جون میکردی و وقتی قاشق میذاشتم دهنت میگفتی هاااااام خوشمزه.خدارو شکر خوشمزه شده بود خوشمزه.البته اینم بگم که خودم تنهایی پخته بودمشاز خود راضیعینک.از کامی شرکت که نمیشه عکس گذاشت تووبلاگخجالت - ولی چشم بزودی وبلاگت رو عکس بارون میکنم خانوم طلا.بازندهبامن حرف نزن

niniweblog.com

 راستی خوشگلم یه چیزی هم باید میگفتم روز چهارشنبه ، شب نیمه شعبان ما دعوت بودیم خونه آقای قاسم خانی دوست باباجون برای مولودی خوانی.اونجا همه همراه مداح دست میزدن .از وقتی اومدیم خونه شما خود بخودی دست دستیتشویق میکنی . موقع بریدن کیک دیروز هم که همه دست میزدن شما هم دس دسیniniweblog.comمیکردی .niniweblog.comبخورمت جیگر طلای مامان.بغلخییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللیییییییییییییییی دوست دارم نانازی من.قلبقلبماچماچقلبقلبماچماچقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مروارید مامان آوا
17 تیر 91 8:59
مباااااااااااارک باشه ما منتظر عکس هستیم بی صبرانه


ممنون - ایشالا بزودی - چشم
حنانه
17 تیر 91 9:18
نیایش جونم مبارکت باشه خاله جون انشاالله جشن دانشگاه وعروسی شاهد باشیم نیایش عزیز الهی قربونت برم که دست دستی میکنی چقدر شما فرشته ها بانمکید


مرسی خاله حنانه جونم
مامی مائده
17 تیر 91 10:06
اولین مرواریدت مبارک عزیزم مامانی منتظر عکسای خوشگل دخملی هستیمممم


مرسی خاله جون - چشم عکس هم بزودی
الناز(مامان بنیا
17 تیر 91 15:40
جشن دندونیت مبارک


ممنون
نهیر
19 تیر 91 0:38
مرواریدات مبارک گل من افرین خاله دست زدنم که یاد گرفتی

مامانش لطفا چند تا عکس نصب بفرمایید



خیلی خیلی ممنون خاله نهیر
چشم عکس ها هم بزودی میان
زهرا مامان مه سما
19 تیر 91 11:23
وایییییییییییییی من جشن دندونی میخوام تازه من از این اش دندونی نیایش هم میخوام معلومه که خیلی خوشمزه شده بود نوش جونت نیایش جونم دست مامانی هم درد نکنه


ممنون خاله زهرا جونم - ایشالا مرواریدهای مه سما جونم بدون درد و راحت دربیاد و جشن بگیرین
مامان نخودی
19 تیر 91 14:58
نیایش خانوم دندونت مبارک ایشالا همشون به راحتی در بیاد خاله


خیلی ممنون خاله سمانه جون
hodeys
20 تیر 91 10:23
به سللللامتی
پس نیایش خانم هم کباب خور شد


بله خاله جون )
مامان ماهی
21 تیر 91 10:40
نخودچی من مبارکه دندونات باشه ایشاله بیایم عروسیت دست بزنیم (اگه مامانت دعوتمون کنه)


مرسی خاله جون - اختیار دارید خانوم شما صاحب مجلسین عزیزم