نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

شروع ماه نهم

1390/6/21 9:27
نویسنده : نرگس لقائي
459 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل عسلي جونم niniweblog.comسلام وروزت بخير و شادي

امروز 34 هفته و 3 روز از عمر قشنگ و پربركت شما ميگذره و اين يعني ديروز 8 ماهت تموم شده و از امروز شروع ماه نهم شماست پس ديگه هفته هاي آخر رو تو دل ماماني ميگذروني

وقتي يادم ميافته قرار بياي بغلم و يه دل سير نگاهniniweblog.comو نوازشو بوست كنم از خوشحالي كم ميمونه بال دربيارم

وقتي هم يادم ميافته كه وقتي دنيا بياي ديگه ان تكوناي نازniniweblog.comو ضربه هات رو احساس نميكنم خيلي دلم برات تنگ ميشهniniweblog.com

آخه تو تمام اين مدت لحظه به لحظه با من بودي .و با هرنفسي بيشتر از قبل بهت وابسته ميشدم

تو ماه رمضون هر روز سحر پا به پاي من واسه بابايي سحري آماده ميكردي و همپاي من قرآن ميخوندي

دم افطار هم ، سرسفره پا به پاي من واسه همه دعا ميكردي و موقع اذان هم حس ميكردم كه به همه دعاهاي مامان براي باباجون و خودت و من  آمين ميگفتي

همه اينارو با همه وجودم حس ميكردم .

اما دختر گلم الان كه ديكه به پله آخر رسيدم دلهره و نگراني و استرسم خيلي بيشتر شده

همه اش از خودم مي پرسم آيا ميتونم از پسش بر بيام و شما رو صحيح و سلامت دنيا بيارم بدون اينكه مشكلي پيش بياد ؟

آيا ميتونم مامان خوبي برات باشم و اون جور كه لياقتشو داري برات مادري كنمniniweblog.comو  ازت شرمنده نباشم ؟

آيا ميتونم زندگي خوبي برات بسازم niniweblog.comكه وقتي اومدي گله نكني كه وقتي توانشو نداشتي برام زندگي خوب بسازي چرا منو بدنا آوردي؟

 

خيلي از اين آياها تو ذهنمه و همه اش نگرانت هستم و ولي نمي خوام با گفتنشون به شما ، نو گل نازنين رو ناراحتت كنم

niniweblog.comniniweblog.com

ماهك مامان فقط يه خواسته دارم ازت .خيلي مواظب خودت باش و سعي كن تو اين يه ماه باقي مونده خوب رشد كنيniniweblog.comو بزرگ بشي دلم ميخواد يه دختر قوي و سالم باشي

عزيز دل مادر حالا كه فقط يه ماه مهمون دل ماماني هستي سعي ميكنم بهترين لحظات رو برات بسازم

با كتاب خوندن و قرآن خوندن شادت كنم و با روحيه آروم شما رو هم صبور و مهربون  و آروم بزگ كنم .برا ماماني دعا كن تا بتونه از پس وظيفه اش بر بياد و بتونه مادر خوبي برات باشه

عسلك مامان هر لحظه كه ميگذره يه عشق ماورايي تو وجودم جون ميگيره كه باعث ميشه لحظه به لحظه عشق و دوست داشتنم برات بيشتر بشه

خيييييييييييييليييييييييييييييييييniniweblog.comدوسسسسسسسستniniweblog.comداررررررررررررررررررررررم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامی مائده
20 شهریور 90 18:13
نگران نباش ایشالا از پس همه اینا برمیای
مروارید مامان آوا
23 شهریور 90 9:13
وااااای عجب حس های مشترکی
منم دقیقا همین نگرانیها رو دارم
امروز صبح جات خیلی خالی بود تو کلوب صبح اول صبح


مریم مامان پندار
27 شهریور 90 22:19
تو بینظیری نرگس جونم مظمئن باش از پس همه وظایفت به نحو احسن بر میای
مریم مامان پندار
27 شهریور 90 22:20
راستی ممنون که تاریخ تولد پندار رو زدی عزیز
مروارید مامان آوا
31 شهریور 90 8:43
سلام آی تک جوون جات خییییلی خالیه تو کلوب وقت کردی یه سر به ما بزن تعطیلات خوش میگذره؟؟؟
مریم مامان پندار
11 مهر 90 15:19
حتما موفق میشی گلم نگران نباش
باران اردیبهشت
12 مهر 90 16:26
سلاممممممممم مامانی کجایی بابا بیا بگو دختری در چه حاله دلمون برای تو و دختریت تنگ شده
مامان مریمی
12 مهر 90 18:14
نرگس جون کجایی؟
زهرا مامان مه سما
21 مهر 90 21:30
سلام ای تک جون کجایی خانم بیا یه خبری از خودت بده نگرانت بودم هم دلم برات تنگ شده خانم الان دیگه نیایش هم به دنیا اومده ایشالله قدمش مبارک باشه


مرسی زهرا حونم - واقعاً ممنون که درست روز تولد نیایش برام پیعام گذاشتی - خیلی خوشحال شدم .
بهی
29 مهر 90 19:01
نیایش جون با مامان بابای خوبی که داری حتما زندگی و روزهای خوبی خواهی داشت...خدا همیشه پشت و پناهت باشه و روزهات سبز سبز باشه.... خاله جون به مامان بگو زودی عکسای سیسمونیت و بذاره ببینیم دلمون آب شد خاله قربونت