نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

چهار ماهگی نیایش خانوم خوشگل

1390/11/20 22:02
نویسنده : نرگس لقائي
1,112 بازدید
اشتراک گذاری

 

عسل مامان  دختر گلم سلام
شما فردا 4 ماهه میشی دختر گلم - یعنی به این زودی 4 ماه گذشت؟ و من فقط 2 ماه دیگه تو خونه پیش شما هستمافسوس و بعدش دوباره کار؟
نیایش جان ماشالا حسابی بزگ شدی و خیلی خانومی یه تیکه ماه شدی عسلکمقلبقلبقلب
کارای جالبی هم یاد گرفتی فرشته

*شیشه تو با دستت نگه میداری و وفتی خیلی گرسنه ات میشه دست منم محکم میگیری
*پستونکت رو در میاری و وقتی میخوای بذاری دهنت سرو ته میگیری و با داد زدن ازم کمک میخوای ولی خیلی دختر قدر دانی هستی ! هروقت کاری رو که باب میلت هست رو برات انجام میدم با یه لبخند لبخندشیرین تشکر میکنی
*جالب ترین کارت رو میدونی:وقتی از خوابخواب بیدار میشی اول بی سرو صدا سرت رو میچرخونی و همه جارو دید میزنی اگه من یا بابایی رو ببینی یه خنده نازخنده میکنی و با عشوه سرت رو برمیگردونی بعد از ظهر ها که کنار هم میخوابیم خوابوقتی گرسنه ات نباشه و زودتر بیدار بشی اصلاً سروصدا نمیکنی وفقط زل میزنی بهم نیگا میکنی مژهو من تو دلم نگاهتو حس میکنم و چشمامو که باز میکنم میبینم خیره چشمشدی بهم و یه دنیا فدات میشمبغل
*حالا دیگه کاملاً حرکات دستات ارادی شده ،جغجغه هات رو دوست داری و باهاشون خوب بازی میکنی و حرف میزنی و با عروسکی که به بند کریر آویزون کردم خیلی میونه ات خوبه عکساشونو ببین:

*آقا فیله رو تکون میدی و دستت رو میاندازی تو حلقه اش


*و اگه حواسم نباشه میخوای بخوریش

نیایش مامان میشه سوالمو سوالجواب بدی؟سوال

دلم میخواد بدونم انگشتات چه مزه ای خوشمزههستن که اینقدر با احساس میخوریشون من که دستات رو خوردم و فقط شیرین بودن خوشمزهخودت بهم بگو از دست خوردن چه احساسی داری مادر؟سوال

                        

خوشگل مامان همه اینا که گفتم برا 2-3 هفته گذشته اس امروز که شب تولد 4 ماهگی شماس و شب تولد پیامبر اکرم (ص)با مامان بزرگ مامانی شمارو بردیم خونه دوستش فروغ خانوم و گوشای شمارو سوراخ کردیم و به جای گوشواره نخ انداختند تو گوشت تا خوب بشه و بتونی گوشواره گوشت کنی قبلاً از این که بریم نگران بودم نگران خیلی درد داشته باشه و بهت قول دادم اگه دردش رو خوب تحمل کنی و دختر خوبی باشی برات یه جفت گوشواره ناز میخرم (آخه گوشواره هایی که بابابزرگ مامانی تو مراسم نامگذاری بهت هدیه  دادن یه کم بزرگه)شما هم دختر خیلی خوبی بودی و فقط وقتی خانومه خواست لاله گوشت رو ماساژ بده یه کم گریه کردی و بعدش همه چی خیلی خوب بود
الهی قربون دختر ناز 4 ماهه ام بشم که صبور و حرف گوش کنهابرو
مامانی آخرین جمله رو هم برات بنویسم
تازگیها وقتی خوابت میاد یه کم بد اخلاق میشی و من خیلی آروم تو گوشت سوره های  توحید و عصر رو میخونم و آروم میشی و میخوابی خوابخوابخواب
عسل جونمممممممممممممممممم خیلی دوست دارم قلبماچقلبماچقلبماچقلب
یه دنیا فذات میشممممممممممممممممممممماچبغلماچبغلماچبغل


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

یاسمن مامان رادین
21 بهمن 90 2:01
چهار ماهگیت مبارک خاله جوونی



خیلی خیلی ممنون خاله یاسی
مریم مامان پندار
21 بهمن 90 22:51
مبارکه عزیزم زنده باشی جیگر طلا



مرسی خاله مریم جونم
آرزو
23 بهمن 90 10:04
4 ماهگيت مبارك نيايش خانمي
مامان ارمان(سارینا)
24 بهمن 90 15:54
سلام عزیزم مبارکک باشه چهار ماهگی نیایش جون خدا برات حفظش کنه راستی من لینک میکنم وبلاگت رو
مروارید مامان آوا
27 بهمن 90 21:05
ای خدا قربونش بشم اینقدر بزرگ شده
نهير
3 اسفند 90 11:50
مباركهههههه عزيزم چه ناز شدي مشاا... اون زبونتو من بخورم
باران اردیبهشت
8 اسفند 90 15:30
ای جانم تموم نشه دستات
آینور مامان سهند
3 فروردین 91 14:36
ووووووی عیدت مبارک کوچولوی خوکشل
مامان مریمی
7 فروردین 91 16:25
4ماهگی مبارک عزیزم
مامان سونیا
17 فروردین 91 9:32
وای چه ناز این دخمل خوشگله چه عکسای قشنگی خدا نگدارش باشه ناز گلک رو به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید