نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

اولین پا خوردن

1391/1/30 8:26
نویسنده : نرگس لقائي
3,221 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین شب سال  با بابا جون رفتیم سبزه و ماهی بگیریم برا هفت سین و کلاً خرید وسایل هفت سین

اومدیم خونه و بابا جون تنگ ماهی رو گذاشت جلو چشم شما چقدر هیجان زده شدی بودی و دستت رو میزدی تو آب ماهی ها میخواستی بگیریشون آخرشم از شدت هیجان یهویی پاتو آوردی بالا و با هیجان هرچه تمام تر شروع کردی به خوردن انگشت پات

خیلی صحنه جالبی بود حالا این عکس رو ببین که بازم مثل همیشه شکار لحضه هاس

تازگی ها هم هر دو پات رو بلند میکنی یکیشو نگه میداری یکی دیگه رو میخوری و بعد نوبت اون یکیه

دسته گل من دستاشو خورد سیر شد و شروع کرد به پا خوردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ازاده مامان هانا
28 فروردین 91 20:50
سلام ایتک جونم
خوبیییییییی؟ نیایشم خوبه
بزرگ شده تو نیستی یا من نیستم اصلا نمیبینمت
عیدم بهت زنگ زدم نجوابیدی

سال خوبی داشته باشی گلم به همراه نازدونه



یه دنیا ممنون آزاده جونم - هانا خوشگل از طرف من ماچش کن سال نوی شما هم مبارک باشه عزیزم

سارا مامان ونداد
30 فروردین 91 12:02
الاهی فدات با این پا خوردنت خاله قربونت بره


ممنون سارا جونم
زهرا مامان مه سما
5 اردیبهشت 91 11:46
واییییییییییییییییی خاله خوشمزست فدات بشم عزیز دلم


خاله جون مه سما هم مثل من پاشو میخوره؟؟؟؟
به نظر من خیلی مزه خاصی داره!!!!
نهیر
5 اردیبهشت 91 11:52
عزیزم من خیلی وقته به وبت سر نزده بورم چقدرررررررررر بزرگ شدی ماشالله



ممنون نیره جونم - بوس