نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

برای نیایش عزیز

1391/4/14 12:52
نویسنده : نرگس لقائي
584 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ماه مامان سلام

عزیزم اومدم یه خبر بهت بدم که بزرگ شدی و یادت نبود با خوندنش یادت بافته چه روزها و شبهایی رو گذروندی.

یک شنبه شب 11/04/91شما اصلاً خوب نخوابیدیniniweblog.comو خیلی بیتاب بودی و شیشه یا پستونک که میذاشتم دهنت خیلی جالب میجویدی حدس میزدم که دندونت اذیت کنه آخه دیروزش هم تو لثه پائینی شما یه لکه سفیدرنگ کاملآً برجسته بود و نشانه جوونه زدن اولین مرواریدتهورا خب منم که مادرمو دلم طاقت نمیاره شما بدخواب باشی و من بخوابم نه اصلاً منم پا به پای شما بیدار بودم تا 5 صبح که دیگه خواب شما عمیق شدخواب و منم یه چرت نیم ساعته زدم و پاشدم که برم سرکار. روزدوشنبه هم مامان جون میگفت خیلی خوب چیزی نخوردی و نگرانت بود که خدای نکرده ضعف نکنی راستشو بخوای قند عسلم وقتی بیدار بودم و به قولی خواب مثل دونه های شن تو چشمم میرفت فقط خدارو شکر میکردم که بچه سالمی بهم داده و هرچقد هم براش اذیت بشم بازم جای شکر داره خلاصه که اون یه شب تموم شد و وقتی ظهر از سرکار برگشتم یه کوچولو شیر خوردی و من که دراز کشیدم بخوابم شما هم اومدی سرتو گذاشتی رو بازوی منو خوابیدی .الهی فدات بشم که انگار میدونسی مامان خسته اس شما هم لالا کردی تا مامانی هم بتونه یه کم استراحت کنه .الهی قربونت برم خوردنی من.دوشنبه شب هم کمی بیتاب بودی اما نه مثل شب قبل و اما روز سه شنبه تاج دندون شما کاملاً لمس میشه و دیگه آروم شدی مامان فدات.خدارو شکر فقط با بیخوابی و غذا نخوردن مروارید شما جوونه زد .اینارو برات گفتم تا یه خاطره دیگه از دوارن نینی گولویی شما برات بمونه خانم طلای منقلبماچقلبماچقلبماچ

بوسسسسسسسسس ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچبرای نیایش خوشگل مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

محدثه
14 تیر 91 13:18
سلام
میلاد حجت خدا، دوازدهمین ساغر الهی بر شما مبارک باد


ممنون