نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

اولین قدم ها

1391/7/4 11:44
نویسنده : نرگس لقائي
474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام صبح بخیر

امروز خیلی خوشحال و شاد اومدم سر کار آخه دیروز یه اتفاق خیلی جالب و خوب افتاد.

نیایش عزیز من در تاریخ 03/07/91 یعنی 18 روز قبل از تولدش راه رفتن رو شروع کردniniweblog.com.صبح بابابزرگ جون که بازیش میداده اول دو قدم بعد هم 4-5 قدم راه رفته - شب هم تو خونه خودمون تا 8-9 قدم رو راه رفت خیلی ذوق میکنم وقتی میبینم دخترم لحظه به لحظه بزرگ میشه و مهارت های جدید یاد میگیره -

دیروز سومین دندون دختر نازم که بالا سمت چپ هست هم جوونه زد .

لحظه به لحظه بیشتر عاشقش میشم وقتی میبینم وجود و حضورش شادی زندگیمونو صد چندان میکنه .

دختر عزیزم اولین قدم هات مبارک باشه - امیدوارم همیشه عمر قدم در راه خوشبختی و موفقیت بگذاری و مسیر پیشرفت و ترقی رو با قدم های استوار طی کنی و شاهد  بالندگیت باشیم .

اشک خوشحالی که تو چشامه نمذاره بیشتر از این چیزی بگم . امیدوارم بتونم یه جشن قدم خوب وساده و صمیمی برات بگیرم.

دوستت دارم عزیزترینم.niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

حنانه
4 مهر 91 11:45
مبارک باشه نیایش گلم اولین قدم برداشتنت

انشالله قدمی های موفقی تو زندگیت تجربه کنی
یادت باشه واسه مامانی زیاد کار کنی این مامانی خیلی پززززززززززززدخترشو میده
دستتتتتتتتتتت هورا واسه نیایش عزیز


مرسی خاله حنانه ،بوس
صفورا مامان آوا
6 مهر 91 11:16
بدووووووووووووو عکس بذار تنبل
راه رفتنشم مباااااااااارک


چشم حتماً - ممنون صفورا جون


نیر
15 مهر 91 23:46
مبارکه عزیزممممممممممم
ایتک من عکس میخوام که نگاه کنم بعد قربون صدقش برم


مرسی نیرجان - چشم