نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

مهارت جدید

1391/5/8 8:40
نویسنده : نرگس لقائي
453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صبح بخیر به دختر خوشگل مامان

نیایش جون ناز من دیشب 06/05/91 تو سن 9ماه و16 روزگی برای اولین بار تونست بتنهایی وایسهniniweblog.com.هوررررررررررررررررا هوراالبته فقط چندثانیه!!! اما خب اول همه چی با کم شروع میشه دیگه چشمکخیلی خوشحال شدم که دیدیم دختر نانازی من یه مهارت دیگه رو هم یاد گرفت تشویق- خدایااااااااا هزاران مرتبه شکرت که بچه سالمی بهم دادی -

نیایش جون خیلی شیطون شدی و من بعضی وقتا نگرانت میشم . تا حالا توخونه خودمون نذاشتم چهار دست پا بری آشپزخونه - اما دیشب که من داشتم لباسای شمارو تو اتاقت مرتب میکردم یهو شنیدم بابایی بهت میگه اینجا چی کار میکنی جوجه ؟آوردت پیش من و بهم گفت داشت کشوهای کابینت رو میگشت !!!!!

البته یه چیزی هم بگم بالا رفتن از مبل رو که خیلی وقته بلد بود دیشب پائین اومدن رو بلد شدی اما با یه وضع خطرناکniniweblog.com !!!! همونجور که چهار دست پا راه میری ، همونجوری از رو مبل خودت رو میاری پائین - دیگه هیچ وقت نمیشه یه لحظه چشم ازت برداشت وروجک من، باید یه روش جدیدniniweblog.com پیدا کنم که بیشتر مواظبت باشم .ماچقلبماچماچماچماچماچماچماچماچماچقلبماچبوسسسسسسسسسسس واسه شیطونک کوچولوی خودم.

طبق معمول چندتا پست قبلی بازم از گذاشتن عکس شرمنده ام گلم .خجالتبازنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

حدیث
9 مرداد 91 22:22
عزیزکم
عسلکم

داری راه میوفتی خالههه
افرین گلکم


ممنون
الناز(مامان بنیا
17 مرداد 91 16:18
ای تککککککککککککککک عکسسسسسسسسسس


حتماً عزیز به زودی زودی عکسم میذارم تو وبلاگ
چیکو(مامان امیرحسین)
25 مرداد 91 16:15
آی تک جونم سلام . گل دخملیت ببوس . عکس هم بزار به وبلاگ امیر حسین منم سربزن . لطفا لینکش کن


حتماً گلم - چشم
الناز(مامان بنیا
26 مرداد 91 10:28
افررررررررررررررررررررررررررین
باران اردیبهشت
1 شهریور 91 16:00
ای نیایش شیطون بلا . مامانی حسابی کارت در اومده باید چهار چشمی مواظبش باشی ها امیدوارم روزاتون پر از پیشرفت و شادی باشه گل گلی ها
الناز(مامان بنیا)
4 شهریور 91 23:17
وای مبارک باشه بنیا بیاد از تو یاد بگیره
مریم مامان پندار
10 شهریور 91 16:11
دوستت دارم عزیزم حسابی شیطونی کن مامانی رو خسته کن
نهیر
30 شهریور 91 13:34
عزیزم چه بلا شدی این جور که مامان میگه ایتک اون روش رو پیدا کردی به من هم بگو دوستتون دارم