نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

نه ماهگی خانوم طلا

1391/4/21 12:29
نویسنده : نرگس لقائي
632 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان سلاملبخند

قلبسلام به روی ماه نازگلکم که امروز یعنی کمتر از یه ساعت پیش 9 ماه تموم شد هوراااااااااااااااااااااااااهورا

دخترم داره هر روز بزگتر و بزرگتر میشه و هر روز یه کار جدید - نیایش مامان باید منو ببخشی که به یه کارت حواسم نبود از خیلی وقت پیشا شاید 3-4 هفته ای میشه که دستت رو یه جور خاصی تکون میدادی و من اصلاً فکر نمیکردم منظور خاصی داشته باشی .نگو که بای بای بای باییادگرفتی ماشالا عسلکم تشویقتشویق.فردای جشن دندونی خاله و هستی اومده بودن خونه ما موقع رفتن بهت گفتم بای بای کن همونطوری دستت رو تکون دادی باباجون هم حسابی ذوق کرده بود .خنده

جالبیش اینه که با همه بای بای میکنی اِلا من !چشمک خونه مامان جون هم که هستیم وقتی میگیم بای بای زود برمیگردی درو نگا میکنی و بای بای میکنی .حتی اگه کسی کنار در نباشه !!!!تعجب

در در گفتن رو هم از خودت یاد گرفتی تشویقتشویقتشویقتشویق(آفرین دختر ماهم که اینقدر باهوش و با دقتی)یعنی وقتی میخوایم بریم بیرون و لباس تن شما میکنم معمولاً بیتابی میکنی و از لباس پوشیدن خوشت نمیادبهت میگم داریم میریم در در باید لباس خوشگل بپوشیم ، مرتب باشیم بریم دردرد . یا وقتی خودت آماده میشی و از بغل من جدا نمیشی بهت میگم بشین تا منم آماده شم بریم در در

خلاصه که این کلمه رو تو این مواقع برات تکرار کردم . روز 13 هم که بردبودمت دکتر برا کنترل تو اتاق انتظار هی گفتی دَ- دَر بردمت کنار پنجره یهو با هیجان گفتی دَدَر و تکرار کردیلبخند

کلمه های دیگه که میگی تیس = جیز ، ریس= ریخت ، ماماماما = مامان وقتی هم کمک میخوای  با لحن خاص خودت میگی اِه اِه،  اِه اِه ،

 

عسل ناز من بازم منو ببخش خجالتکه نمیتونم عکس تو این پست برات بذارم - اما قول میدم بازندهکه بزودی یه پست اضافه کنم پر از عکسای شما باشه هم مناسبتها  و توانایی های جدیدخیال باطل

ماچماچماچماچماچبوسسسسسسسسس ماچماچماچماچماچماچماچبرای خوشگل ناز مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رها
22 تیر 91 2:37
نيايش خانم گلم 9 ماهگي ت مبارك
باريكلا كه اينقدر زبز وزرنگي گلم


خیلی ممنون
الناز(مامان بنیا
25 تیر 91 13:03
ای تک تنبلی نکن عکس بزار قربونت برم که بابابی می کنی عزیز دل خاله


چشم الناز جون
مریم مهرزاد
27 تیر 91 12:22
مبارک باشه 9 ماهگیت عزیزم:
مامانیش ما عکس جدید می خوایم


ممنون -
به روی چشم ایشالا به زودی
خانمی
28 تیر 91 10:19
9 ماهگیت مبارک عسل خانوم


خیلی ممنون
مریم مامان پندار
30 تیر 91 16:20
مبارک باشه عزیزم


مرسی خاله مریم جونم