نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

سالروز عقد مامان و بابا

1390/5/23 8:52
نویسنده : نرگس لقائي
572 بازدید
اشتراک گذاری

 

نيني گلم niniweblog.com سلام و صبحت بخير و شادي .

ميدونم شما هم مثل مامان وبابا امروز خيلي خوشحاليniniweblog.comاينو از تكونات وقتي با بابا جون تلفني صحبت ميكردم متوجه شدم

niniweblog.com

آخه امروز يه روز بزرگه واسه ماماني و بابا جون . دوسال پيش همچي روزي منو بابا جون تو يه دفتر خونه عقدniniweblog.comهم شديم و خدا دلهاي مهربونمون رو بهم مهربون تر كرد و بعدش هم رفتيم دفتر حاج آقا حسيني مجتهد شهرمون كه منو بابا هردو مقلد پدر ايشون هستيم براي جاري كردن عقدniniweblog.comشرعي همونجا وقتي حاج آقا برامون دعا ميكرد از خدا خواستم تا روزي كه زنده هستم خدا باباجون رو برام حفظ كنه و زود زود يه نيني عسلي  به ما بده و هميشه خوشبخت باشيم .

واسه نهار اونروز بابابزرگ تو هتل فرهنگيان مهموني پاگشا رو گرفت و شب هم جشنniniweblog.comniniweblog.comعقد و نامزدي ما تو خونه مامان بزرگ ماماني برگزار شد . يه روز خيلي شاد كه همه لحظه هاش مثل يه فيلم جلو چشممه .

حالا دو سال از اون روز ميگذره و من به همه آرزوهام رسيدم باباجون شما شوهرniniweblog.comخوبي واسه منه و مطمئن هستم برا شما هم  مهربون ترينniniweblog.comباباي دنياس  با حضور تو ، زندگيniniweblog.comخيلي خوبي داريم . همه روزهامون با خوشي سپري ميشه بخصوص كه حالا بزرگترين آرزوم هم كنارمniniweblog.comتودلمه و هي وول ميخوره و ميخواد سالگرد عقدمامان باباشو  رو بهشونniniweblog.comتبريك بگه .

 

از خدا واسه همه لطف و خوبيهاش سپاسگذارم  . واز تو هم فرشته كوچيكم كه با اومدنت تو دل مامان زندگيمون رو شيرينتر كردي  ممنونم.

راستي من واسه دو روز ديگه وقت سونو گرافي داشتم كه برم و از رشد و سلامتي شما دلبندم مطمئن بشم .اما چون امروز واسم روز بزرگيه ميخوام برم سونوگرافي تا يه خاطره ديگه به اين روز قشنگ اضافه بشه .

 

 

niniweblog.com

 

خداي خوبم دوستت دارم و به خاطر همه محبت هات سپاسگذارم .

همسر مهربانم از اينكه بي ريا و صادقانه دوستم داري ممنونم واز اينكه براي هرچه بهتر شدن زندگيمان تلاشniniweblog.comميكني  قدر دان niniweblog.comزحمت هايت هستم

نيني دوست داشتنيniniweblog.comاز اين كه تو را دارم  و شادي وniniweblog.comسرزندگي به زندگي ما بخشيدي ستايشت ميكنم . دوستت دارم و niniweblog.comميبوسمت گلم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدرضا
22 مرداد 90 13:17



ممنون خانوم گل . لطف كردي
هستی
22 مرداد 90 13:26

مبارک باشه عزیزم
ایشالا 120 سال با هم به خوبی و خوشی زندگی کنین و سال دیگه نی نی به بغل این روزو در کنار همسرت جشن بگیری


ممنون عزيزم . مرسي از لطفت
مامان مریمی
22 مرداد 90 13:53
بادا بادا مبارک بادا... ایشالا مبارک بادا




ممنون از لطفتون
مروارید مامان آوا
22 مرداد 90 14:07
عزیزم سالگرد عقدتون مباااااااارک باشه
ان شا ا... سونو هم میری و همه چیز خوبه و به زودی نی نی خوشگلت میاد تو بغلت



مرسي مرواريد جونم .
آنی
23 مرداد 90 10:39
مبارکه ایشالا صد سال کنار هم با شادی
مامی مائده
23 مرداد 90 18:27
مبارکا باشههههههههههههههه