نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

نیایش به روایت تصویر

1391/7/22 10:17
نویسنده : نرگس لقائي
1,760 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم صبحت بخیر فرشته نانازی من

امروز باکلی عکس اومدم پیشت - اما هم یه گلگی از خودم دارم هم از خاله های مهربون نینی سایتی که هی میگفتن مامان نیایش عکس میخوایم

یادته تو پست های قبلی گفتم خونه نت نداریم - کامی شرکت فلش خور نداره و ...- نه به فکر خودم میرسید نه دوست جونام میگفتن که خب عکسارو بریز رو cd و بیار.پنج شنبه که تولدت بود و خاله ها تهدیدم کرده بودن که شنبه باید با عکس بیام -یهو به ذهنم رسید که چی کار کنم و بالاخره امروز وبلاگت عکس بارون میشه.

اگه لطف کنین و به ادامه مطلب سر بزنین یه سری از عکسای نیایش تو 3-4 ماه گذشته اس

اردیبهشت ماه  - آماده شدیم بریم پارک بانوان

نیایش جون یاد گرفت تو 11 ماهگی با این مککعب های برجسه تایی بسازه

8ماهگی خانوم طلا

کیکیشو میبریم خونه بابابزرگ بابایی

خوابیدم تو بغل عموحسین

سینه خیز رفتن به سرعت برق و باد

دوست دارم کتاب بخونم

روروئک بازی

ابتکار جدیددر استفاده از روروئک

این مدل اعیونی خوابیدن واین پستونک؟؟؟؟؟

نیایش و کسری

آقاکسری 5/1 ماه از نیایش خانوم بزرگتره

این فرشته کوچولورو میشناسین؟؟؟

عروسک لپ قرمزی رفته سلمونی

جشن نامگذاری دختر عمو حسنا

نیایش و بابایی - رستوران سنتی حاج داداش

وقتی بچه رو زودتر از موعد از پستونک بگیری

یه خواب عمیق بعد از اولین مهمونی افطاری

وقتی لوس میشه

خیلی دوست داره  یه جاهای کوچولو کوچولو خودشو جا بده

اینم یه مدل دیگه

بازی جدید نیایش وباباجون

آخرین روز تابستون - پارک بانوان

کادوهای روز دختر عسلم

عسل خانوم با کادوهای روز دخترش

جشن قدم ساده و خودمونی

کیک با طعم کفش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

صفورا مامان آوا
22 مهر 91 10:15
ای جاااااااان چه دخمل نازی خوب شد 4 تا عکس مامانت ازت گذاشت ما حالشو ببریم
الهام مامان کیارش
22 مهر 91 11:45
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااا لپای گلیشو جونم


مرسی
زهرا مامان مه سما
22 مهر 91 15:35
مردم از بس اومدم عکس ازجیگرم نبود ای تک حسابی کیف کردم دستت درد نکنه از این عکسا زیاد زیاد بزار توی وب دخترک


بروی چششششششششم زهرا جونم
حنانه
23 مهر 91 9:01
مامان نیایش چه خوب تونستی عکس بزاری عکس مامان نیایش را هم بزار تورو خدا


چششششم اونم بزودی ایشالا
باران اردیبهشت
24 مهر 91 19:38
وای مامان آی تک مرسی که برامون عکس از عروسکت گذاشتی زنده باشه الهی .

خیلی آبی بهش میاد اسفند براش دود کن


مرسی باران جونم