نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

دومین مسافرت

1391/1/29 22:18
نویسنده : نرگس لقائي
473 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

روز جمعه 4 فروردین همراه مامان بزرگ و بابا بزرگ بابایی - عمو کاظم- عمو حسین – عمه رباب – عمه مریم – عمه  فائزه رفتیم بندر انزلی خونه عمه لیلا چقد خوش گذشت وقتی اونهمه فامیل یکجا جمع بودن و شما از بغل یکی تو بغل اون یکی بودی همه دوست دارن و هیشکی حاضر نیست وقتی شما رو بغل میگیره به کسی دیگه  بدهniniweblog.comکنار ساحل ازت عکس گرفتم و با بهنام و بهناز و بابایی رفتیم قایق سواری و ازت فیلم گرفتیم عکساتم ببین مادر فقط چون هوا  خیلی بادی بود پتو پیچت هم کرده بودم که یه وقت سردت نشه

و باز هم هوا سرد بود

از انزلی رفتیم آستارا و از اونجا هم سرعین بابا جون زحمت کشید تو هتل شمارو نگه داشتniniweblog.com

تا من برم چشمه آب گرم گاو میش گلی ایشالا سال بعد که بزرگتر شدی شما رو هم میبرم تا ببینی آب گرمniniweblog.comچه مزه ای داره

روز 7 فروزدین برگشتیم خونه و تو کل این مسافرت فقط یه عروسک مرغniniweblog.comبرات گرفتم فکر میکنم دوستش داشته باشی آخه هی تاجش رو میگیری میکشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا مامان مه سما
5 اردیبهشت 91 11:48
ااااااااااااااا من این عکسو ندیده بودم چه خوشگلی ای تک نگو پس خوشگلی نیایش به خودت رفته



با چشمای خوشگلت میبینی زهرا جونم - بوس