نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

دخترم 6 ماهه شد

1391/1/29 22:30
نویسنده : نرگس لقائي
693 بازدید
اشتراک گذاری

ماهک من سلام

شش ماهگیت مبارک عسل مامان

امروز 21 فروردین ساعت 9:40 صبح شما شش ماه تموم شدی ماشاءالله خیلی خانوم شدی حسابی بزرگ شدی و هر روز کارای جدید تری یاد میگیری حسابی عشق بازی هستی یه ذره که باهات بازی میکنیم صدای خنده و قهقهه اتقهقهه کل خونه رو پر میکنه

بهم حق بده حالا که مجبورم صبح ها ازت دور باشم چقدر دلتنگت بشم فکر میکنم شما هم دلتون برا من تنگ میشه آخه وقتی برمیگردم با هیجان نگام میکنیniniweblog.comو خوشگل میخندیخنده و دست و پا میزنی و دستات کامل باز میکنیniniweblog.com تا بغلت بگیرم

الهیییییییییییییییی قربونتتتتتتتتتتتتتتت برممممممممممممممم

از روز اول فروردین مامان بزرگ مامانی زحمت کشید و به شما فرنی داد شما هم خیلی خوب میخوردی روز سیزده بدر هم تو باغ که نمیشد فرنی تهیه کرد بیسکوئیت مادر ساده رو با شیر خشک نرم کردم و با قاشق دادم خوردی که انگار خیلی خوشت اومده بود

و اما روز شش ماهگی برات سوپ تهیه کردم (ران مرغ - برنج - هویج - سیب زمینی - جعفری)بدون نمک و افزودنی بعد از پخت میکس کردم ، بیا و ببین با چه لذتی میخوردیخوشمزه!!!

قاشق رو ازم میگرفتی و مک میزدی حتی بخوبی تونستی یه قاشق سوپ بذاری دهنت خودت ببین

نیایش خانوم شش ماهه و سوپ خوردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان پندار
28 فروردین 91 12:29
مبارک باشه عزیز خاله الهی زود زود بزرگ بشی و همیشه صحیح و سالم زیر سایه مامان بابا باشی


مریم جونم مرسی که میای بهم سر میزنی خیلی دوست دارم
زهرا مامان مه سما
5 اردیبهشت 91 11:46
جیگرتو خاله که برای خودت خانمی شدی دیگه خودت غذا میخوری


آخه خیلی خوشمزه بود خاله جون
الناز(مامان بنیا
28 اردیبهشت 91 10:28
کلی مبارکه


کلی مرسی