نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

واکسن 6 ماهگی

1391/1/23 9:47
نویسنده : نرگس لقائي
411 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از مدت ها این اولین پستی میشه که بروز میذارم تو وبلاگت آخه بقیه رو جای دیگه تایپ میکنم و سرفرصت کپی میکنم تو ویلاگ حالا باید فرصت دیگه ای پیش بیاد تا عکسهاتم اضافه کنم

امروز چهارشنبه 23 فروردین چون واکسن چهار ماهگی رو روز 23 بهمن انجام دادیم این واکسن رو هم با دوروز تاخیر قراره ساعت یک ظهر باباجون به همراه مامان بزرگ مامانی شما رو ببرن درمانگاه برا واکسیناسیون

 منم ساعت 3 میرسم خونه پیش شما و فردا و جمعه که تعطیله مواظبت میشیم تا خدای نکرده تب نکنی

امیدوارم خیلی سخت نباشه و اذیت نشی

دوستت دارم عزیزم - مواظب خودت باش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان پندار
28 فروردین 91 12:30
نگران نباش عزیزم تبش زود قطع میشه و خدا رو شکر دیگه تا یکسالگی واکسن ندار ه هوراااااااا


مرسی مریم جون دعا کن به خیر بگذره بچه ام اذیت نشه طاقت دیدن ناراحتی شو ندارم
مروارید مامان آوا
28 فروردین 91 12:34
ما منتظر عکسای قشنگش هستیم بدووووووو دیگه مامان تنبل


خاله صفورا جونم مامانم فرصت نداشت اما دیشب همه عکسامو گذاشته تو وبلاگم لطفاً ببین
راستی از طرف من آوا نازگل رو ببوسین
سارا مامان ونداد
30 فروردین 91 12:00
الاهی قربونش برم که تب کرده بیحال شده عزیزم


مرسی سارا جون - خدارو شکر به خیر گذشت - ولی بچه ام خیلی بیحال بود