نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

10 ماهگی خانوم طلا

1391/6/30 13:35
نویسنده : نرگس لقائي
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و روز بخیر به دختر نانازی مامان

دختر کوچولوی 10 ماهه من دومین دندونش رو هم دراورد. حالا دو تامروارید کوچولو رو لثه پائینش هست .

و اما از کارها و بازیهای دختر کوچولوم بگم که ماشالا خیلی باهوشه یعنی از همون 10 ماهگی دیگه یادش میمونه که چی کجاست و چی رو چه جوری بازی میده.

مثلاً شب که میخوابیدیم هی شیشه شیرش رو میانداخت رو زمین و بابایی ورش میداشت . این یه بازی شده بود واسه عسل خانوم - صبح که بیدار شد یه شیشه شیر خالی کنار بالشش بود همین که ما بیدار شدیم و دید که بابایی حواسش بهش هست سریع زد و شیشه شیرو انداخت و خندید .

از مبل بالارفتن که دیگه کار هروزش شده - اوایل مثل چهاردست پا میمود پائین و من همه اش نگران بودم اما حالا خیلی بادقت به پشت میاد پائین و مواظب خودش هست.

پشتی رو که گذاشتم جلو زیر تلویزیونی شده سرسره خانومی - خودشو میکشه بالا تا بتونه دکوری های روی میز رو برداره و همونجور سُرکی میاد پائین

خیلی کارای دیگه هم بلد شده که الان فرصت گفتنشو ندارم .

ببخشید کارم زیاده و باید زودی برم  -فقط اومده بودم بگم فرشته ناز من 10 ماهگیت مبارک -تشویقتشویق

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)