نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

روز دختر مبارک

1391/7/1 9:16
نویسنده : نرگس لقائي
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عسلی مامان - روزت مبارک خوشگل خانوم.

چقدر خوبه آدم مامان یه دختر خوشگل ناز نازی باشه و همه بهش بگن "دوزلی ننه" یعنی مامان بانمک . آخه ما آذریها یه مثالی داریم که میگیه : قیزسیز ننه ، دوز سوز ننه.یعنی مادری که دختر نداره بی نمکه هههههه حالا من حسابی با نمکم .چون دخترم هم حسابی با نمک و نازه .

اینارو گفتم که به اینجا برسم : فردای روز دختر با خانواده خالم اینا رفته بودیم پارک بانوان . دختر منم که یکه تاز . خلاصه این طوری شد که لقب دوز لی ننه به اینجانب اختصاص یافت.قربون دختر ماهم برم که باعث شد منم با نمک بشم فدای دختر عسلی خودم.

نیایش جون خوشگلم کادو روزی دختر برات 5 تا بلوز آستین دار - یه شلوار جین مشکی و دو جفت جوراب خریدم . امیدوارم خوشت بیاد و کمادوهات رو دوست داشته باشی.

دیگه عکسات داره آماده میشه . همین روزاس که با یه پست پر از عکس بیام دیدنت عزیزکم.

بوسسسسسسسس دختر ناز مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الناز(مامان بنیا
3 مهر 91 16:14
یه عکس بزار ای تک



ایشالا به زودی.شرمنده
زهرا مامان مه سما
3 مهر 91 17:01
روز دختر به تو دختر ناز و دوست داشتنی مبارک باشه واقعا ادم تا دختر نداشته باشه انگار مادر هنوز نیست من که عاشق دخترم هستم ایشالله ای تک خدا نیایش را برات حفظ کنه عزیزم


ممنون خاله زهرای عزیز
مامان نخودی
4 مهر 91 15:39
اوه اوه یعنی این تربچه انقدر بزرگ شده که باید بهش روز دخترم تبریک بگیم
روزت مبارککککککککککک خانوم کوچولو
یه عکسم بزاری بد نیستاااااااااااااااااااااااااا مامان بزرگه


ممنون خاله جون