نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

نیایش وخاله ها

1391/7/17 12:48
نویسنده : نرگس لقائي
685 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دسته گل مامان

بهت گفته بودم مامانی یه دوست خوب داره- (خاله مژگان شمارو میگم )

لطفا کرده یه متن قشنگ برات نوشته - دوست دارم همیشه تووبلاگت بمونه :

تو بخواب نازنینم ....
به جان تمام دلواپسی هایم قسم،
که لحظه ای دیده بر هم ننهم
و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم
قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود ،
تو بخواب نازنینم ....شب به خیر
دلم می خواهد آرام خوابیده باشی، بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی
دلم می خواهد وقتی خوابی انجا باشم، دم در بایستم، سرم را بچسبانم به چارچوب، نگاهت کنم
و مدام تکرار کنم "خوب بخوابی گلم"
مثل یه گنجیشک کوچیک اروم بخواب مهربونم
چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار میمونم
کابوس رو زندون میکنم خواب بد رو میسوزونم
حافظ خواب تو میشم چشم هات و فردا می بینم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا مامان مه سما
18 مهر 91 6:46
وایییییییییییی خوش به حالت نیایش چه خاله مهربونی داری خیلی قشنگ و با احساس برات نوشته


واقعاً خوش بحال نیایش - چون یکی از همون خاله های مهربونش خاله زهرا مامان مه سما هستش.
سودابه
21 مهر 91 1:10
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارکاز طرف من و نوه گلم محمد متین راستی لطفا عروس گلم رو دعا کنید
مامان سلدا
21 مهر 91 13:37
تولد نیایش جونم مبارک منتظر عکسای تولد دختر نازم هستم