نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

دخمل عسلي مامان و بابا

دخترم 100 روزه شده

1390/11/1 19:21
نویسنده : نرگس لقائي
512 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام
100 روزگیت مبارک . الهی 100 ساله بشی عسل مامان .
مامانی ببخشید خیلی تنبل شدم اصلاً فرصت نمیکنم بیام و عکسهات رو بزارم تو وبلاگت
راستش میدونیه چیه بین خودمون بمونه شما یه ذره لوسی وقتایی که بیداری همه اش دوست داری بغلم باشی و  باهات بازی کنم یه وقتایی یه ذره میذارمت پیش بابا جون یا تو کریرت که سرت گرم بشه و من بتونم نهار یا شام درست کنم.
خلاصه اش که یه معذرت خواهی حسابی
و اما از خودت بگم که دیگه ماشالا هزار ماشالا خانومی شدی واسه خودت
کمرتو از زمین بلند میکنی - وقتی دستتو میگیریم بلند میشی میشینی - وقتی روزمین دراز میکشی میچرخی و تو رختخوابت سرو ته میشی- خودتو تا کمر بلند میکنی - یه وقتایی هم شیشه تو خودت با دستت نگه میداری
چقدر هم تلویزیون دوست داری وقتی روشنه چشم ازش برنمیداری ولی چون میدونم تلویزیون برا  بچه ها خوب نیست نمیذارم  که رو به تلویزیون باشی
راستی یادته بهت گفتم روز تولد من باباجون برا شما یه هزارپای رنگی نرم گرفته بود چقدر دوستش داری باهاش حرف میزنی چشماشو دستکاری میکنی انگار که میخوای بکنیش دماغشو میخوری که البته نمیذارم چون ممکنه آلوده باشه و خدای نکرده مریض بشی

دیگه بهت بگم که اون پستونکی که داری در داره اونو اصلاً نخوردی و من فکر کردم پستونک دوست نداری اما این پستونک ارتدنسی که دورش ساده اس رو خیلی هم دوست داری و میخوریش وقتی هم میخواد از دهنت بیافته با دستت میگیریش

الهی قربونت برم من عزیزم هر روز یه کار جدید میکنی که دلم غش میره برات انقد بوت میکنم و صورتمومیمالم به بدنت کیف میکنم
راستی عسل جونم چقد ز ماساژ خوشت میاد صبحها که بیدار میشی ماساژت میدم و پشتتو میمالم یه کش و قوسی به تنت میدی که میخوام بخورمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نهیر
12 بهمن 90 12:06
الهی ۱۰۰ ساله بشی نیناز من